На главнуюЛюди и блогиПохожее видеоЕще от: Brittany McFly

My Ex Boyfriend Tried to Control my Weight and Diet

Оценок: 25 | Просмотров: 213
Subscribe to my channel for new videos! Because silly people need to stick together =] Instagram: @Brittanymcfly Snapchat: @Brittany.McFly Twitter: @Brittany_McFly Facebook: https://www.facebook.com/BrittMcfly/
Категория: Люди и блоги
Html code for embedding videos on your blog
Текстовые комментарии (26)
Breflections (1 месяц назад)
I....can’t....
Michael Starkey (2 месяца назад)
You should see the HBO doc about Jane Fonda. She was bulimic for 20 years
Michael Blake (4 месяца назад)
If it was me and he had taken skittles off the belt I probally would have said "I'll roshambo you for them" and then kicked him in the nuts... I mean skittles man.
Brittany McFly (4 месяца назад)
hahaha!! Damn that's what I should have done! lol
Brooks' Looks (4 месяца назад)
He should have obviously knew you were aware of how to diet right, especially after seeing the pictures... Anyway, I'd eat some ice cream and skittles with you anytime! 😄😜
Brittany McFly (4 месяца назад)
YASSS! Those are a good combo. haha <3
Blondine vloggt (4 месяца назад)
Oh no i'm cringing so hard! Yikes. That guy sounds super awkward. Good thing you realised that relationship wasn't good for you and got out of it :)
Brittany McFly (4 месяца назад)
So much happier now! <3
the vlogs of peter (4 месяца назад)
I know for a fact if you were me I would've been more like "Are you sure that's a good idea.....eating that alone because now I want one too!" As someone who is also working hard to lose the weight that I gained I feel you when you talk about having weight issues. I'm just glad that you are in a better place and are more comfortable with who you are. And yes a good relationship will always build you up and cheer you on and when the time is right I hope you find someone who does that for you. Now about that drumstick ice cream.....are you gonna get me one or am I gonna have to get one myself? 😂😂😂
Brittany McFly (4 месяца назад)
hahaha! I LOVE VARIETY PACK!!
Doug DBeetle (4 месяца назад)
Casper, always an uplifting moment when you make a video, thank you. Hope all is well with you. Thank you for sharing so I will share with you; I LOVE DRUMSTICKs , so good, chocolate, nuts, vanilla ice cream, so good. I have a box of 4 drumsticks in my freezer right now, well, 3, hehehe I have little self control. 30 years ago I was dating a woman that told me to stop drinking so much, so I dumped her, then got lonely so asked her back, then dumped her, then asked her back...I wish 2 things from that experience: 1. WHEN she told me not to drink I should of dumper her and not looked back. (beer>women) 2. I never should of kept begging her to come back because it was wrong of me, very wrong of ME, I wish I could correct the mistakes I made when I was young, sigh, ugh, It would take me forever because I made a lot of them. MGTOW ftw, today, because women are crazy today, no offence, Casper, you know I love you, but all other women in the world are crazy.
Brittany McFly (4 месяца назад)
Hahaha! That's amazing. Now I really want to go buy Drumsticks. Thanks so much for being so supportive, Doug. It means so much! <3
VlogginLife (4 месяца назад)
you are right...his actions were wrong. You were secure enough to share your past and he shouldn't have acted the way he did. Very very very inappropriate. I could understand if he had a peanut allergy and you were eating one of those drumstick things because they load them bad boys up with the peanuts....but like frig, its your body and he shouldn't have been that way.
Brittany McFly (4 месяца назад)
Yeah, I agree. Thank you for being so understanding and supportive :) <3
DONNIE LEE ANDERSON (4 месяца назад)
Love you girlie!!!... Don't take no dirt from nobody... You be you beautiful ;)
Brittany McFly (4 месяца назад)
love you too!! Thank you so much!
Retro Kid Icekat (4 месяца назад)
Once a man judges a woman on her weight, it’s Game over!
Brittany McFly (4 месяца назад)
<3 <3 <3
moviebod (4 месяца назад)
The guy was just a dick and I agree with the cheese.
Jay Potter (4 месяца назад)
Hey Brttany what‘s up Girl
Jay Potter (4 месяца назад)
Quick question do you like NHL and The AHL where you live
Brittany McFly (4 месяца назад)
Hi Jay!!
SeoulCalStudios (4 месяца назад)
my goodness =\
Brittany McFly (4 месяца назад)
Ya live, ya learn. Haha XD
WWEMotors (4 месяца назад)
it's okay, Brittany. his parents were probably so permissive in his upbringing. i hope he's learned his lesson.
Brittany McFly (4 месяца назад)
Yeah, I hope he did too. It's a shame because he had so many other wonderful qualities!

Хотите оставить комментарий?

Присоединитесь к YouTube, или войдите, если вы уже зарегистрированы.